måndag 2 april 2012

så har jag firat



min 50 årsdag i dagarna två,,det blev massa blommor och presenter som jag hade nytta av på badgympan plus lite lotter och en mysfilt och det bästa igår var nog fri påfyllnad med badgympan ,då slipper man oroa sig för att det ska bli för dyrt,,sen idag kom min gamla kontakt person,,och hennes man,med mer blommor lotter och tavla och påskägg fylld med choklad som jag ger till barnen på grund av allergi och annat godis,,så grannen fick komma med tårta igen,,nu hade non nog fått nog ,,jag frågade om hon inte kunde komma imorrn  också med en tårta,,hehe,,måste ju få skoja lite ibland.De som inte kunde komma idag skulle höra av sig nån annan dag,tre av mina vänner kunde inte,och så men jag förstår dem också de är ju inte tvungna precis,,vi ses säkert en annan gång,ha det så bra  alla läsare

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar