torsdag 31 maj 2012

pratade med läkaren

Igår var jag hos läkaren eftersom det tillkom mera blåmärken,en tiocentimeters stor på vänster underben där misshandlaren fick en ordentlig spark på mig,och ont i nacken och strålade ut i höger arm,,eftersom hon vred mitt huvud samtidigt när hon drog mej i håret,,,så jag tyckte det var lika bra dokumentera det ordentligt,.en gång för alla.Läkaren sa att devar ingen fara med hjärtat,skulle det varit det skulle det inträffat vid själva händelsen då jag blev misshandlad på grund av attman blir mer stressad och det kunde  då ha startat hjärtinfarkten,,men tur var klarade jag mej utan det,tack gode gud.Var en schysst tjej som tog blodprover på mig ,duktig på det och på att prata om händelsen,,jag tror att Ove fått höra det ganska mycket nu men det är skönt att kunna prata om d et så man slipper  tänk på det för mycket,.
Annars börjar allt flyta på här,skolan,dialysen,kortis,..osv,.
och kom ihåg nykterhet är mycket bättre än missbruk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar