onsdag 19 september 2012

min dröm :ett hus på landet

Jag har länge länge drömt att få bo i ett hus på landet,har sökt många på blocket men ingen som nappat än,jag hoppas att få komma ut ganska snart men vet att det kan dröja länge än,tills dess sitter jag och fantiserar på datorn hur det skulle kunna se ut på ett ungefär,,kommer snart att lägga ut bilder på alla mina ritningar ,tänkte skriva ut dem senare och spara som tavlor om det går?

Igår var vi och hämtade en insamlingsbössa till röda korset för alla världens barn,,äntligen kan jag också få försöka få in lite bidrag till barn i hela världen.Jag om nån borde väl veta att pengar behövs till barn som har det svårt,har både haft penningbrist många gånger och sjukdomar så då vet man att vad lida nöd är,tänkt sen att få lida 100 ggr värre nöd då kan man nästan förstå hur de har det i andra länder,,men helt kan man aldrig förstå.
en ide jag fick:
Om man klarar av att skriva  ut mina tavlor på datorn och sälja dem skulle ju även det vara ett sätt att få in pengar,,men då måste man ha startkapital först med bläck och färgpatroner till skrivaren.med vänlig hälsning Jaana Zentio

1 kommentar:

  1. om du väljer att kopiera av mina tavlor då får du betala mej 50 kr styck,och 30 kr avd dem pengarna går till alla världens barn i hela världen,,plus så får du ta min signatur på tavlan som ett bevis att jag har tillåtit dej kopiera dem.

    SvaraRadera