onsdag 10 april 2013

konstig känsla på morronen

som om något ska hända men jag vet inte vad och med vem?Så jag kände  mej tvungen att skriva till min äldsta om hur jag ville göra med min blogg och så,vill bevara den som ett minne efter mej,,
får hoppas man får stanna kvar en stund till här på jorden,men att känns konstiga känslor kan vara svårt att hantera på ett bra sätt.
allafall så ramlade jag ute med hunden om det var det som skulle hända så behöver jag inte oroa mej mer,orolig på det viset att man kanske inte får allt det man vill ha,inga saker men ett långt liv med sina barn och barnbarn.
Ja det var typ det jag hade på hjärtat idag,,ska vidare iväg till Huddinge för nya prover och sen musikmannen med Sanna,hoppas hon får bli nåt som hon vill i sitt liv,sjunga och få en mening med sitt liv.INTE bära på massa ångest och skit.Jag älskar er allihopa det vet ni,puss och kram hela dan,från mamma,,en liten puss på kinden från mig till Ove också,,kraaaaaaaaamen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar