torsdag 15 mars 2012

scared?

konstigt vad livet kan göra en rädd då?
Men om man är så rädd för allt varför
i hela friden blir jag då bara modigare
och modigare för varje dag som går?
Har till och med suttit på ett flygplan
fast jag aldrig skulle göra det,jaa men
jag ändrade mej,,när Sanna ville åka utomlands
då gjorde jag det för henne skull,bruka ju heta
att man kan dö för sina ungars skull och det
stämmer nog,på många olika sätt för jag fick ju
sämre njurkapacitet
av den resan och att jag minskade på tabletterna
jag äter för min sjusrvikt,kunde gått illa det där,.
Fast man hur många liv har vi människor är nog olika,,
en del dör på stört,och andra hr värsta änglavakten,
och en del insjuknar i värsta sjukdomarna fast de bara har
varit snälla hela livet..som min dotter ,hon gör nog inte ens en fluga illa
och ska drabbas av detta med njursvikten och sen att hon måste ha en frisk njure 
som vi VÄNTAT PÅ I ÖVER ETT ÅR!!
                                                          Här är hon med  sin söta
                                   RagdollChanellkatt som fyllde
                                      1 år precis denna vecka,,
                                         hon har verkligen kul
                                                 med henne.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar