lördag 10 mars 2012

vad ni betyder för mig mina barn!!och mera

innan jag ens fyllt 50 år den 2 april har jag redan fått massa,,en resa till Helsingfors,två erbjudanden om intervju i tidningen,200 kr,och så dessa fina blommor,listan kan bli lång,,,men det allra finaste jag har går ej att köpa,det ska upplevas när barnen föddes och jag fick en roll i livet som jag smälte in i och som gjorde mej stolt för den jag var,,och den stoltheten och känslan är värd mer än alla andra pengar i världen,,barnen betyder allt,,har man inga barn då har man inget liv,,det är dom som bekräftar ens existens och ser till att man lever alla dagar om året,,det är dom som ger en den där styrkan att klara av allt,,och det är dom som får en att känna sig som en hel människa,,När de sen flyttar hemifrån är det som examen för man har klarat av att vårda och ge av sig själv och få ett vuxet  barn som klarar sig själv och är självständigt för vidare det den lärt sig och är kärleksfull och ärlig,,DET är det bästa man kan få och ha i livet .!
ska fira mej den 1 april kl 13.00 hemma om inte vi hyr en lokal för jag vet ju inte hur många som kommer
trro inte dom vet det själva men ni alla som jag känner det skulel betydea mycket för mig om ni kom,har inte träffat en del vänner på evigheter och saknar dem,plus att jag har fosterföräldrar som jag inte hört av pålänge,kanske inte de orkar riktigt men ändå,,jag har inte själv varit så omtänksam alla gånger men alltid närman tänkt hälsa på har det varit svårt på andra sätt,sjuka barn och så,,men jag ska verkligen försöka bli bättre på det,bara Sanna får sin njure nångång så man slipper oroa sig ,,ja hoppas allafall alla kommer så jag får för en gång  skull träffa er och krama er,hälsn Jaana Zentio

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar