tisdag 21 maj 2013

motigt i början,,,

när man ska till sjukgympan ,jag var tvungen att be om att få cykla liggandes eftersom jag fick så ont i rumpan,,trodde att det aldrig skulle gå över alla sår jag fick av deras hårda sadel,,men det gick över och idag var jag där igen ,,lite motigt till en början men sen gick det bättre   och bättre,jag orkade cykla i 25 minuter med två korta pauser,andra gången pausa jag för jag fick  kramp,jag frågade först om man skulle fortsätta cykla men sjukgymnasten avrådde  mej just då.Värsta är att man kan få hungersug i magen efter en träning,,det är all energi man kämpat som behöver laddas på,,igen.nästa gång kanske jag får prata med dietisten hur jag ska kunna gå ner i vikt,,helst vill jag inte äta nåt för äter man blir man ännu hungrigare,,bäst vore om man kunde  leva på flytande proteindryck men det måste fungera också så man inte misslyckas hela tiden..sen kom ove och vi åkte till lilla hjärtat eller vad det nu heter,,second hand affär som drivs av kfum ,,där hittade jag en gullig speldosa och tänkte  direkt på Alice,,lite tyg att göra  nåt av hittade jag också.ja sen gjorde jag väl inte så mycket mer,titta på tornados på tv,,jag lär väl se mardrömmar av det,har drömt så mycket konstigt på sistone.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar