fredag 24 maj 2013

oj har visst glömt skriva,,

mer i bloggen,har haft full sjå med  allt,fick irordning sannas gamla rum också freddie och jag städade och fixade ordning,,bättre nu allafall utan kläder överallt,,och tömde lådor med skräp.Sen var jag till sjukgympan på torsdan,det gick bra  i 20 minuter utan paus och sen fick jag ont i knät,skulle firat zandra på hennes födelsedag men de var sjuka   och då tänkte jag kanske lika bra fira henne en annan dag.Idag är det Lördag och vi ,min dotter och jag hade tänkt stå och sälja på loppis,,ska bli kul.Om jag  inte får mina tavlor sålda ska jag inte gråta över spilld mjölk,nä jag kan ju spika upp dom på min egen vägg,,gärna det ,,älskar mina änglar mest av allt på hela jorden,,både de ritade och de verkliga.Ni vet vilka ni är.tack för mej tyckte också att soc mötet gick bra,vi ville inte gå med  på utredning eftersom vi är osäkra om det kommer att ge oss nåt,vi kan själva söka den hjälpen som finns,psyk och sånt.inge fel i det,jag har varit där med flera andra och det kan vara bra att starta ett samtal om ens inre tankar och känslor,,bara det sker med bra personer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar