lördag 29 juni 2013

för 4 år sen,,,,,

det tog många år av mitt liv innan jag förstod att falskheten ville ta över hela mitt liv.Den kom när den ville och den försvann lika fort igen men den låg och lurpassade på mig varje dag vart jag än gick och när jag än kom hem,denna person som jag pratar om blev jag varnad för innan jag lärde känna henne,många sa att jag skulle akta mej för henne,,men de sa inte varför jag skulle akta mej,synd det egentligen ,,men den dagen som kom då  hon försökte skicka en av mina nära till Indien då brast allt inom mej,hur kan man ta ens barn som inte ens fyllt 18  skicka iväg henne för att gifta sig i iNDIEN FÖR PENGARNS SKULL??där hade hon gått alldeles för långt med sina planer som hon manipulerade min dotter med.Hon skulle förstås tjäna sig en egen hacka på det,fattade väl jag med så dum är jag inte.Dottern behövde pengar men något hände  och hon drog sig ur det i sista sekund,,man misstänkte ju massa fiffel och båg,jag menar hur många ggr tror ni inte hon har fått över folk hit med såna metoder?och tjänat pengar på det,olagligt som fan är det,och att ens tänka på en sån sak,,är hemskt,,och sen låtsas vara trevlig person heja på alla och vara SÅ TILLÖTESGÅENDE hennes eget sätt att skydda sig från alla onda tankar inom sig.,jag var bara tvungen få ur mej det här,,sorry alla men gud vad hemskt dethad ekänts om hennes planer hade gått i hamn,det skulel ju varit kidnappning jue på mitr barn,eftersom jag är vårdnadshavare och inte skulle tillåtit det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar