lördag 29 juni 2013

idag ska jag vara barnvakt,,

längesen jag var barnvakt,åt mina busfrön till barnbarn,,hoppas de är snälla och inte busar allt för mycket hehe,,har med mig ett spel så några kan spela det och sen köpte jag lite småleksaker åt Nova så hon får lite nytt och skojsigt att leka med ,jag vet ju vad hon gillar mest att leka med,dockor och bjuda på fika brukar vara en rolig sysselsättning,,hittade en hel del saker för bara en hundring och klart att jag passade på då att köpa det mitt barnbarn gillar.

hittade bara en gammal bild på barnen och barnbarnen och två tvillingtjejer när vi grillade för ett antal år sen,,
någon har kastat bort min mapp där jag har nyaste bilderna på Nova och de andra plus Alice som är den senaste tillskottet sen Januari,,ja,ja,,vad ska man göra,,,bilderna är borta  men minnena finns kvar i hjärtat och hjärnan som min dotter skrev häromdagen,,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar