onsdag 29 februari 2012

vill ge allt ,,både av mig själv och senare ,,

Snart känns det som att vi är mycket nära till att få en njure till Sanna,de ringer och kollar om vi är beredda med mobilen,,de säger vad vi ska packa i förväg,jag har bara typ mina mediciner som är det viktigaste att ha med,,och Sannas också förstås,,bara de inte ringer när hon åkt till Göteborg,,nä hon kanske inte har råd heller att åka,,även om hennes kompis och mamma är schyssta så ,men man behöver extra pengar att kanske shoppa för,,.så man vet faktist aldrig när de ringer,,oftast sker det på natten,,säjer dom,,ok bara att acceptera,minst trafik då allafall så vi borde  vara där inom en timme,,sen är det bara att köra på,,vart jag ska få styrkan ifrån vet jag inte men jag vill klara det här som allt annat i mitt liv,det är en stor händelse att få organ som får en att må bra,,hoppas hennes  liv blir precis det hon drömt om och hoppats på,,det är hon verkligen värd efter alla kämpiga månader,,sen 11 mars 2011,så länge har vi väntat på njure,så jävla länge.


bjuder på lite glitter i tillvaron,,när det fortfarande är ganska märkt ute den här tiden på dygnet,
hoppas på vår snart så man slipper vara så dyster jämt,,solen får till och med hunden att vakna lite
mer som annars bara sover och sover,,,,på soffan eller sängen,och snarkar högljutt ,,
nä fram med mera sol nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar