lördag 23 mars 2013

hjälp oss,,att hamna långt ner

I skrivandets stund ligger min dotter inlagd på sjukhus,,Hon har fått lida mer än någon annan jag känner med sina alla olika ingrepp,operationer och nålstick,,dessutom har hon fått ny njure som fungerat hittils men sen december har njurvärdena börjat bli oroväckandes höga och nu la dom in henne för undersökningar,lungor och mage för att se att inget som INTE ska växa där växer där,,med mycket stor risk för att det gör det eftersom hon har ett virus i blodet och har ätit immunförsvarsdämpande mediciner efter den nya njuren hon fick.Det som inte fick hända att drabbas av virus ,,hände och nu är jag jätteorolig,,ledsen och allmänt dåsig av allt.Så vad gör vi nu om det blir så att jag blir kvar på sjukhus med dottern?Vi ha ren bil som kostar reparation ,kr över 5000 ,,och vi har inte pengarna egentligen,men mannen i huset vill gärna laga den och besikta den och sen sälja den,jag däremot tycker att pengarna ska gå till mat i huset först av allt,,särskilt nu om jag måste äta på sjukhus och inte  orka att springa i affären i Huddinge.Med risk för körförbud så trampar vi som på nålar nu,,om du vet nån som kan köpa våran bil och fixa till den,,hör av dej,073-3505601 det är brådskande ,,denna sida har upphört,vi har sålt jaggan nu! tack för oss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar