söndag 3 mars 2013

kan j u vara njurarna som gör,,

att man får klåda på kroppen.Har läst det på internet om att det lika bra kan vara så också,eftersom immunförsvaret försvagas då är man mottaglig för hudsvamp,,och klåda på kroppen.Jaa är det inte det ena så är det det andra,,har inte kommit igång fullt ut med medicineringen för njurarna,kan ju inte ta alla på en gång heller,då kan det bli chock för kroppen,och inte tycker jag att läkaren var så noga heller denna gång,enda undersökningen han gjorde var att ta blodtrycket,,och fråga om jag var svullen,,han kollade inte ens det,,och han frågade heller inte vilka mediciner jag tog.Skrev bara ut mer blodtrycksmedicner,,Är jag färdig nu,,? frågade jag bara och det var jag,,
han bryr sig inte,,
usch så dethar blivit,,.
den andra som skrev ut svampmedicin,tog inte ens reda på vad jag åt för läkemedel,,fast jag sa att jag hade nps,,så den medicinen gick tydligen inte ihop med min medicin mot höga blodtrycket,,så jag har fått mer och mer problem bara av att gå till läkare,hur uppfattar man det då?att man får hjälp??nää,sens ka man höra av sig och försöka fixa det också,,vilken karusell,,åhåjaja,,säger  jag bara.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar