måndag 25 mars 2013

igår och idag

 igår när vi kom till Huddinge, Ove och jag, hade Sanna gjort undersökningen, det var  kontraströntgen,de hade stuckit sönder hennes hand för hennes blodådror sprack sönder,,Sen efter nån kvart kom de och berättade att de hade inte hittat nån cancer och vad lättad man blev ,,sen skulle de fixa bara några papper dra ut plaströret i handen och sen var det bara att åka hem,ja först ville hon till subway och köpa lite mat,,sen åkte vi hem,skönt att få hem henne och att allt var bra igen,nu kunde  jag koncentrera mej på mig själv också,eftersom jag ska till sjukhuset få veta hur vi går vidare med mig, och våra kattungar,,,

Sannas goa söta Misse som egentligen heter Chanel
ska få kattungar denna vecka,,
ååh vad jag längtar att få se dem ,
kommer de att likna Chanel
eller Tusse eller
kommer de vara blandfärgade?







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar