tisdag 2 april 2013

Gårdagens händelser







Älskar blommor,,men inte vid min grav när jag är död,,jag vill ha blommor när jag lever.Fyllde år igår förresten,kunde  inte fira mej för jag blev sjuk samma morgon.TYPISKT de senaste födelsedagarna har varit förstörda,,förutom min 50 årsdag förra året men ville egntligen ha en sångstund då men det blev inte av,kanske kan ta det i helgen om alla blivit friska,när jag hör mina barn sjunga öppnas min själ och allt känns på en gång,,kärlek ,,sorg ,,kärlek,,Man behöver få känna det för att gå vidare i livet. Att ha ork till allt när man är sjuk är inte helt lätt .Har ju fått mina mediciner nu efte rmycket tjat och tårar ,,tog en månad ,,lite mer till och med,har  aldrig behövt vänta så länge på mina mediciner,,så vården har blivit sämre.Mycket av det jag skrivit på facebook återkommer här men bättre en gång för mycket än för lite.
Igår på min födelsedag fick jag också en överraskning som är rolig.Mina två dikter kommer att komma i en bok,,och även dotterns berättelse om mobbing.Det är trasdockorna som de heter på facebook som ska trycka den.Vi får egna gratis exemplar för vi är medförfattare.Det tycker jag var bra precis så jag fyller år och allt.Sen att barnen är så gulliga och ställer upp är ett plus,,jag mår så bra av att ni finns vid min sida,utan er ingen mamma Jaana !Sen sist men inte minst alla facebookvänner som grattat mej,,helt underbart att ni finns där,,man blir  glad av er.Tack till er alla!


och förresten,,GRATTIS TILL DOTTERN OCH HENNES KILLE SOM FÖRLOVADE SIG PÅ MIN FÖDELSEDAG
                    Var rädda om er och eran kärlek,,,ta hand om den varsamt !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar