måndag 15 april 2013

mitt sommarparadis

i min fantasi,bor jag där i huset varje sommar ,minst.
Jag fick uppleva som barn att bo på landet
under några veckor på sommaren hos min mormor
när vi var där hela familjen,vilken dröm det skulle vara att
bo så igen,då skulle lyckan vara oändlig för mej.
Här har  jag knåpat ihop ett hus jag själv ritat och
 blandat med grejer man hittar på internet och
resultatet ser ni ju själva,ett sommarparadis
med vackra blommor och blå himmel och mitt hus.
ganska stolt själv över att kunna få till det så här bra.

3 kommentarer:

  1. Jag och min kära hustru bor i ett mysigt hus på landet och du får gärna ta med familjen och komma upp i sommar och hälsa på oss och få njuta av den Jämtländska naturen.
    Kram från Åke & Monika Bergvall

    SvaraRadera
    Svar
    1. har tyvärr ingen bil och jag har svårt att hitta rätt.så tack ändå.

      Radera
  2. Vilken fantastisk inbjudan av fantastiska människor<3

    SvaraRadera