söndag 14 april 2013

mitt liv i ett nötskal

pysslat sen jag var riktigt  riktigt liten,jag gick på barndaghem som
det hette då på min tid,när föräldrarna jobbade,
all personal hade sjuksköterskedräkter och en
fånig hatt,kan se sånt på gamla bilder på google
annars.
har alltid älskat djur,haft tusentals katter,
skoja men kan inte ha ett riktigt säkert belopp på hur många
 men det är många.




jag har en sjukdom som gör mej trött
så på det viset får man ligga och fantisera mycket.



mycket fantasi har man,jag ritar och fixar med änglar,blommor och fjärilar mest
och några dikter har det också blivit genom åren.


älskar dessa små krabater som nu kommit,en gråvit och en mörkgråvit och en svartgråvit,,tror det är dom rätta färgerna,de är ju så små fortfarande och börjar få upp ögonen och se mer ,,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar